Teamet

Preben Fog Svendsen

Preben varetager typisk stategisk sparring overfor kunder i forbindelse med opstart af transformationsprojekter samt programledelsen af større og komplekse projekter. 

Preben har mere end 25 års erfaring med ledelse af større og komplekse transformationsprojekter, herunder implementering af forretningssystemer for bl.a. LEGO Gruppen og VKR Gruppen. 

Sander Dyrvig

Med erfaring fra projektledelse af større transformationsprojekter i +10 år, varetager Sander typisk program- og projektledelsen af større og komplekse projekter. 

Inden skiftet til Cornerstones varetog Sander forskellige lederstillinger indenfor forretningsudvikling for VKR Gruppen og Bestseller. 

Toke Engell Mortensen

Toke varetager typisk en rolle som assisterende projektleder i større projekter, hvor Toke kan påtage sig flere forskellige projektrelaterede roller ifm. ERP-projekter. Derudover varetager Toke projektlederansvaret på mindre projekter samt specialistopgaver indenfor Business Process Management og Test Management. 

Inden skiftet til Cornerstones har Toke haft ansvaret for procesorganisationen, inkl. den komplette procesmodel og det tilhørende proceslandskab, i DOVISTA. Ydermere har Toke deltaget i DOVISTA’s ERP-initiativ over 8 år, samt opbygget og driftet en RPA-afdeling.

Jens Vindal Eriksen

Jens påtager sig både projektlederansvaret og mere fokuserede områder som forretningsanalyse eller håndtering af Master Data. 

Jens har i sine tidligere ansættelser hos BESTSELLER og JYSK arbejdet med mangeartede forretningsudviklingsprojekter og digitalisering, herunder fokus på ERP, RPA og Master Data. 

Gosia Gorlewska

Gosia varetager typisk projektledelse i større og komplekse projekter samt Master Data Management og Test Management.

Tidligere har Gosia haft ledende stillinger og roller i Dovista, hvor hun arbejdede med produktkonfiguration og forandringsledelse.

Casper Gjørup

Casper varetager typisk projektledelse i store og komplekse projekter, samt rådgivning indenfor systemarkitektur.

Tidligere har Casper haft ledende stillinger og roller hos Kamstrup A/S, VELUX og Danish Crown A.m.b.A, hvor fællesnævneren har været implementering og support af forretningssystemer, især med fokus på ERP.   

Thomas Vestergård

Thomas varetager projektledelse og rådgivning, særligt i SMV-segmentet. Tidligere har Thomas haft erfaring som projektleder på flere digitaliseringsprojekter, hvor hans ansvarsområder inkluderede selektion, træning og implementering.

Med en omfattende viden indenfor områder som lagerstyring, indkøb, produktionsstyring og bogholderi, besidder han en solid baggrund for at identificere den optimale løsning. 

Peter Falden Jensen

Peter varetager typisk rådgivning og projektledelse i store og komplekse projekter. 

Tidligere har Peter haft ledende stillinger og roller hos Kamstrup A/S, SAP SE, Vestas A/S og EG A/S, hvor fællesnævneren har været rådgivning omkring digitalisering, samt ledelse af implementering forretningssystemer, især med fokus på ERP.   

Julie Lindstrøm Antonsen

Julie påtager sig både projektlederansvaret og driver mere dedikerede områder som forretningsanalyse og forandringsledelse, og beskæftiger sig meget med bindeleddet mellem forretningen og leverandøren.

I sine tidligere ansættelser har Julie arbejdet som projektleder på digitaliseringsprojekter der hovedsageligt fokuserede på at skabe datadrevet beslutningsgrundlag. 

Andreas Kreutz Andersen

Andreas driver udvalgte aspekter af projekter, primært indenfor områderne Business Process Management og Test Management. Han bidrager ligeledes som en hjælpende hånd for seniorkonsulenterne i gennemførelsen af forskellige opgaver indenfor projektbaseret arbejde. 

Med en tværfaglig kandidatuddannelse med fokus på forretningsudvikling og –strategi gennem brugen af forretningsorienteret teknologi og organisationen omkring, evner Andreas at spænde bredt og favne en høj kompleksitet. 

Susanne Jul Raben

Susanne har som junior forretningskonsulent en supporterende rolle på forskellige projekter i Cornerstones, hvor hun hovedsageligt har beskæftiget sig med opgaver relateret til Business Process Management.

Susanne er uddannet teknoantropolog, og har fokus på hvordan det lykkes at få forskellige fagprofiler til at spille sammen og skabe en fælles retning for tekniske implementeringer. Tidligere har Susanne arbejdet som projektleder ved en kommune, hvor fokus var på offentlig digitalisering.

Camilla Broe Sørensen

Camilla har i sin stilling som junior forretningskonsulent en supporterende rolle på forskellige projekter i Cornerstones, hvor hun hovedsageligt har beskæftiget sig med opgaver relateret til Business Process Management.

Med en kandidatuddannelse i IT, kommunikation og organisation har Camilla en forståelse for sammenspillet mellem forretning, systemer og mennesker og har desuden en særlig interesse for forandringsledelse og kommunikation. 

Nathalie Ilsø Christensen

Nathalie varetager interne opgaver og projekter relateret til bl.a. administration og marketing.

Nathalie har en baggrund som produktionsingeniør og har tidligere været ansat som Business Analyst i en produktionsvirksomhed.