Virksomhedens udfordringerTime to market

 At lancere nye produkter og services til tiden i et givent marked er vital for virksomhedens evne til at holde og øge sin markedsandel og ikke mindst skabe fortsat vækst i fremtiden

Cornerstones – Time to market

På trods af vigtigheden heraf, inkl. at kunne holde budgetter og forecasts, så forsinkes langt hovedparten af alle releases af nye produkter/services som følge af fejl i data, uklare processer og manglende tests af end2end flows og processer, herunder ikke mindst forskellige scenarier vedr. de nye produkter/services.

Ligeså vigtig som det er at kunne håndtere lancering af nye produkter/services, er det at kunne håndtere udfasning af både færdigsortiment af produkter/services og materialer/ halvfabrikata relateret til disse for at undgå betydelige lagernedskrivninger.

Skal vi hjælpe?

Ovenstående er blot et lille indblik i hvilke symptomer der kan opstå i tilfælde af, at der er grundlæggende udfordringer i en virksomhed.

Cornerstones hjælper virksomheder med at analysere og diagnosticere, så de reelle årsager kan afdækkes, hvorefter de rette løsninger kan implementeres.

Scroll to top